Luna Open Air Festival 2016

Juz w ta sobote, 9-07-2016 w Lunie organizujemy dla Was specjalna impreze: LUNA OPEN AIR FESTIVAL! To jedyna taka polska impreza w calej Holandii, tego dnia gramy dla Was juz od 21:00. Impreze rozpoczynamy na specjalnie przygotowanej scenie na zewnatrz! Zagraja obok naszych rezydentow takie gwiazdy jak Tom Swoon i Jochen Miller. Przygotowalismy tez cala mase dodatkowych atrakcji, w tym przede wszystkim: darmowe drinki dla pierwszych 200 gosci, pamiatkowe plyty CD w limitowanym nakladzie, rozne swiecace gadzety, 2,5 godziny przeroznych pokazow artystycznych, polykacze ognia, tancerze, tancerki, sexi tancerki pod prysznicami, sceniczne pokazy pirotechniczne, od 21:00 do 1:15 impreza na otwartym powietrzu, od 1:00 do 4:00 otwarte 4 sale taneczne wewnatrz, krecimy takze… Read More

Continue Reading

konkurs majowy

KUNKURS MAJOWY W LUNIE! Wygraj dla swojej ekipy loze z szampanem albo niespodzianke! Wygrac moze kazdy, oto zasady: do zdobycia jest loza z szampanem dla Twojej ekipy i nagroda niespodzianka dla drugiej ekipy; udostepnij grafike konkursowa z DJ’em Diabllo na swoim FB PUBLICZNIE z zachecajaca trescia; koniecznie polub fanpage Luny; jesli popierasz trzezwosc na drodze, zachecamy tez do polubienia fanpage’a LUNAGTI; 2 zwyciezcow wylosuje DJ NIGHT na sali Main o polnocy z 9/10.05.2015; jezeli zwyciezca nie odbierze nagrody w ciagu 2 minut, losujemy kolejna osobe, tak az do skutku. Transport: www.LUNAGTI.com – nawet jesli nie masz jak do nas dojechac w sobote, sprawdzeni kierowcy w calej Holandii, a nawet w belgijskiej Brukseli… Read More

Continue Reading

3 urodziny Luny – zapowiedz filmu!

Po trzecich urodzinach Luny zostalo juz tylko wspomnienie, czas pedzi nieublaganie. Teraz kiedy juz doszlismy do siebie, mozemy cieszyc sie pieknymi fotografiami oraz zapowiedzia filmu. Enjoy! Ponadto mozecie tez obejrzec wybrane ujecia przedpremierowe na fanpage’u fotografa, lub caly album ze wszystkimi zdjeciami na fanpage’u Luny. Jezeli chcesz dostac prywatne powiadomienie o premierze oficjalnego aftermovie z imprezy, zostaw swojego maila tutaj. Dzieki!

Continue Reading

Tween & Peyu B-Day party (white edition)

Kolejne MEGA wydarzenie w naszym klubie!  A dokladniej kolejne urodzinki rezydentow!  Tym razem Ja (Tween) oraz Konrad (Peyu) zapraszamy na urodzinowe show jakie zapewnia Wam nasi goscie specjalni, Dee Push prosto z Katowickiego Energy 2000 oraz jedna z bardziej utalentowanych djek mlodego pokolenia czyli DirtyAna.   Ten duet z cala pewnoscia zapewni Wam mega doznania muzyczne. Bedzie to nasza pierwsza impreza z edycji White a wiec biale ubranie mile widziane!! Oprocz gosci nad oprawa muzyczna beda czuwac rezydenci, kolejna noc, kolejne emocje! Oczywiscie bedziemy rowniez rozdawac upominki! Wiecej niespodzianek dowiedzie sie osobiscie w Polska Dyskoteka w Holandii „Luna” Lunenburg 7 czerwca 2014! Niech moc bedzie z nami 😀 Rafal (Tween) P.S. Transport polecam rezerwowac z wyprzedzeniem: www.LUNAGTI.com

Continue Reading

Kevin & Michele zapraszaja na walentynkowy show!

  Spodobal sie wszystkim paniom ostatni pokaz Kevina, a panowie polubili wystepy Michele! I dlatego zaprosilismy ich aby przygotowali dla Was walentynkowy pokaz tanca, jakiego nie zapomnicie dlugo! Nasi DJe potrafia sprawic, ze czasami wymieniamy parkiet. Ostatnio dali takiego ognia, ze tym razem bedzie nowy sufit potrzebny. To co bedzie sie dzialo jesli do tego dolaczymy show Waszych ulubionych?! I to w klimacie WALENTYNEK?? Przekonajcie sie sami! Tylko w Lunie i tylko 15 lutego! Zapraszamy!!! Czerwone elementy stroju mile widziane! I reczniki. Bedzie goraco! Na wstepie rozdamy dla pierwszych 100 klubowiczow po drineczku. Bedzie tez male conieco dla smaku. Do tego beda rozdawane w najmniej oczekiwanych momentach gadzety Luny dla Was. I zgadnijcie… Read More

Continue Reading

Nowe loże VIP są gotowe!

Zaskocz pozytywnie swoich znajomych! Zarezerwuj dla Was tą ekskluzywną część najlepszej polskiej dyskoteki w Holandii! Loże są zaprojektowane dla grup do 10 osób.   Rezerwacje i dodatkowe info: +31 626 345 668 [MARCIN] Do strefy VIP macie wstęp tylko Wy, przy wejściu dostajecie specjalną opaskę. Zostajecie odprowadzeni do Waszej loży przez uprzejmą obsługę. Na stoliku czeka już na Was schłodzony szampan, wokół rozbrzmiewają dźwięki serwowane przez naszych rezydentów, a nad wrażeniami wizualnymi czuwa specjalista od oświetlenia obsługujący jedne z najnowocześniejszych systemów w Holandii. O unikalna atmosferę prywatności zadba ochroniarz, który jest przypisany specjalnie do strefy VIP. Już niedługo na podłodze będą również czerwone dywany. Obsługą zamówień będzie zajmować się urocza kelnerka,… Read More

Continue Reading

nasze piekne sale klubowe

Bycmoze nie kazdy z Was mial juz przyjemnosc goscic na kazdej z naszych sal. W calym klubie znajduje sie 5 sal, 9 barow. Pojemnosc klubu na podstawie danych historycznych szacujemy na 3200 osob. Na zadnej z sal nie wolno palic, mamy do tego wydzielone specjalne pomieszczenie. Serdecznie zapraszamy Was do wirtualnego zwiedzania wszystkich sal, do ktorych dajemy Wam dostep na najwiekszych imprezach. Wirtualne zwiedzanie umozliwiaja Wam zdjecia od naszego fotografa z firmy Oto pelna galeria zdjec ze wszystkich sal:

Continue Reading